niedziela, 28 lutego 2016

Marzec'16 z Ewą Chodakowską

Początek roku 2016 rozpoczęłam z niemałym wyzwaniem ukończenia przeróżnych programów treningowych. Jednakże pierwsze dwa miesiące mi gdzieś uciekły. Stąd też swoje wyzwanie (postanowienie) rozpoczynam z miesiącem marzec'16. Na pierwszy rzut wzięłam Ewę Chodakowską. Dlaczego? Bo jest nasza, polska i pomimo tego, że słyszy się o niej trochę złego to uważam, że robi kawał dobrej roboty. Na szkoleniu Trenera Personalnego (który robiłam w 2015 roku) często się z niej zgrywano albo krytykowana. W gruncie rzeczy nie do końca rozumiem dlaczego. Niby technicznie źle robi, ale ja kiedyś z nią ćwiczyłam i nic takiego nie zauważyłam. Stworzyła bardzo wiele filmów, jest sympatyczna, towarzyska, otwarta. Faktycznie - zarabia na tym spore pieniądze, ale wkłada w to kawał pracy i robi to w uczciwy sposób. Z resztą kto z nam by odmówił jakby mu się taka okazja trafiła w życiu? Powiem wam: NIKT. 

Czego oczekuję od ćwiczeń z nią? Na pewno spalenia troszkę tłuszczyku, rozruszania się i wprowadzenia dobrych nawyków treningowych. Nie mam żadnego szczególnego planu co kiedy będę ćwiczyła. Bardziej dostosuję się do humoru i własnego samopoczucia. Wybór filmów jest naprawdę spory. Posiadam bowiem aż 17 różnych programów treningowych. Na pewno nudzić się nie będę :) 

Body Express
Extra Figura
Killer (Shape Spalanie & Modelowanie)
Metamorfoza
Model Look
Perfect Body
Sekret
Skalpel (Shape Totalna Metamorfoza)
Skalpel 2
Skalpel Wyzwanie
Sukces
Sukces
Szok Trening
Trening na Płaski Brzuch
Trening z Gwiazdami
Turbo Spalanie
Turbo Wyzwanie


A jakie są wasze opinie na temat Ewy? Ćwiczycie? Znacie? Lubicie?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz