środa, 7 stycznia 2015

Twoje 5 min - moje 100% wdzięczności



Kochani,

Przychodzi taki czas, że należy się zastanowić nad swoim życiem zawodowym. W każdym razie u mnie nastała taka pora. W związku z tym, że moją ogromną pasją jest fitness (kto mnie zna osobiście ten wie) chciałabym dowiedzieć się od was co lubicie, co was interesuje, czego potrzebujecie. Dlatego stworzyłam ankietę. Będę wam niezmiernie wdzięczna jeśli poświęcicie 5 min swojego cennego czasu i ją uzupełnicie. Nie ma znaczenia skąd jesteście i czy ćwiczycie. Interesuje mnie wszystko!

https://docs.google.com/forms/d/1_hDQPeUCHGZ9iBtS-S8cdJ_9QcwhjWkHgp0w1-eNlLo/viewform
 
Z góry dziękuję. Zachęcam was także na zaglądanie na FB (klik), gdzie codziennie staram się wrzucać informacje związane ze sportem i dietą.

1 komentarz: