piątek, 23 maja 2014

Podciąganie i pompki czyli The Challange - Day #11

Wielkie Wyzwanie w P90x3 to trening siłowy składający się z dwóch ćwiczeń: podciągania na drążku i pompek. Oczywiście powtórzenia różnią się sobą ustawieniem rąk. Tony nie pozwoliłby nawet na minutę nudy w swoim programie. Stąd znajdziemy: pompki klasyczne, militarne, szerokie, z ustawieniem w L etc. Na drążku też mamy różne chwyty i sposoby podciągania. Przyznaję, że trening nie był dla mnie łatwy- w szczególności drążek nie jest moim ulubiony przyrządem do ćwiczeń. Korzystałam więc z opcji z gumą, ale to temat na oddzielny wpis.

Główną ideą wyzwania jest założenie na samym początku ile zrobimy podciągnięć na drążku i ile pompek. I mamy się tej liczby trzymać bez względu na wszystko. W pierwszym tygodniu założyłam 20-20, czyli 20 podciągnięć (u mnie przyciągnięć gumy) i 20 pompek. I było to na start wystarczające. W następnym tygodniu zwiększyłam pracę z guma do 25 powtórzeń i myślę, że mogę jeszcze kilka sobie dodać. Jeśli chodzi o pompki to poprawne 20 to zdecydowanie jest dla mnie wyzwanie. Szczególnie „militarne”.

A jakie są wasze odczucia co do drążka i pompek? Macie jakieś ulubione?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz