piątek, 14 marca 2014

21 dni oczyszczania

DZIEŃ 1
W ostatnim czasie moje samopoczucie nie jest najlepsze. Czuję się spuchnięta, ociężała i brudna (nie chodzi mi o brud zewnętrzny). Coś dziwnego dzieje się z moją skórą, z moimi paznokciami i włosami. Jeszcze kilka dni temu dostałam takich wyprysków na twarzy, że rozważałam wzięcie urlopu i schowanie się w domu. Codziennie czuję się spuchnięta i to nie ważne, w którym dniu cyklu jestem. Wszystkie te moje nieprzyjemne objawy odbijają się na relacjach międzyludzkich oraz na jakości pracy. Migam się od obowiązków, krzyczę na bliskich i chronicznie nic mi się nie chce.

Jako pomoc postanowiłam sięgnąć po coś naturalnego- czyli oczyszczanie od wewnątrz. Już wiele razy podchodziłam do tego typu odżywiania- zawsze z marnym skutkiem. Tym razem jestem zdesperowana, gdyż całe moje ciało krzyczy o pomoc. Wyrzuciłam więc z jadłospisu: kawę, słodycze, pieczywo, nabiał oraz mięso. Na czym więc bazuję? Płatki owsiane, kasza, ryż, warzywa gotowane i surowe, owoce surowe i suszone, bakalie, oliwa z oliwek- oto moi nowi przyjaciele.

Ćwiczenia w postaci biegania, ćwiczeń na mięśnie brzucha, Pilatesu czy Jogi zostają oczywiście w moim planie dnia, ale zdecydowanie w mniejszym zakresie. Następne dni mają być "all about GOOD FOOD".
Zielony koktajl:
- garść świeżych liści szpinaku
- banan
- 2 kiwi
- 100 ml wody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz