środa, 26 marca 2014

Co ćwiczyć w domu cz.1

W dobie dzisiejszego dostępu do informacji wymówka typu:" Nie ćwiczę, bo nie stać mnie na karnet na siłownię" jest dość mocno naciągana. W Internecie można znaleźć wiele planów treningowych jak i już gotowych zestawów ćwiczeń. Co chwila pojawia się nowa gwiazda fitnessu, która nie tylko wspiera nas codzienną dawką energii, ale także udostępnia wiele informacji w darmowych lub naprawdę minimalnych opłatach. Pomimo że mam bezpłatny wstęp do fitness klubów lubię ćwiczyć w domu. Postanowiłam więc opisać treningi, trenerów, plany treningowe, które znam, przetestowałam i polecam. W związku z tym, że jest tego sporo podzieliłam ten temat na części. Dziś pierwsza z nich:

Ewa Chodakowska

Na pierwszy rzut Trenerka Wszystkich Polek - Ewa Chodakowska. Opinie o niej są różne: jedni kochają- drudzy nienawidzą. Uważam,że dla osób, które chcą poćwiczyć w domu, a nie mogą iść na zajęcia,  nagrania z Chodakowską są jak najbardziej odpowiednie. Ponadto Ewa bardzo mocno wspiera swoje fanki na fb. Codziennie wrzuci jakieś dobre słowo, ćwiczenie czy pomysł na posiłek. Jest autorką książek oraz gotowych płyt z ćwiczeniami DVD. Ogólnie ostatnio jest jej pełno w polskich mediach. Osobiście bardzo ją lubię chociaż mam momenty, że mnie drażni. Szczególnie jej forma prowadzenia zajęć. Jak dla mnie ma za mało werwy, ale może przyzwyczaiłam się amerykańskich trenerów:) Ogólnie- WARTO!!!

Lista płyt DVD:
Shape Totalna Metamorfoza - potocznie zwany SKALPEL
Shape Spalanie & Modelowanie- potocznie zwany KILLER
Shape Turbo Spalanie - potocznie zwany TURBO
Shape Trening z Gwiazdami- potocznie zwany DUETY

Shape Total Fitness Turbo Power
Shape Total Fitness Speed Effect
Shape Total Fitness Extra Figura
Shape Total Fitness Model Look
Shape Total Fitness Body Express

Skalpel II oraz Szok Trening- pierwsza autorska płyta
Skalpel Wyzwanie- również autorski

Lista książek:
Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską
Rok z Ewą Chodakowską
Przepis na sukces Ewy Chodakowskiej

Koszty: płyty 30-40 zł, książki 40- 50 zł

Ewa Chodakowska prowadzi też swój kanał na You Tubie, gdzie wrzuca darmowe 6 min treningi. Następnie na fb proponuje jak je razem składać, aby mieć pełen trening.

Ja miałam dwumiesięczną przygodę z Ewą, gdzie co drugi dzień ćwiczyłam Skalpel, Killer bądź Turbo. Miło to wspominam. W połączeniu ze zdrową dietą faktycznie można było zauważyć efekty. Dlaczego więc przestałam? Znudziłam się! Ale to niestety moja cecha, że dość szybko się nudzę. Wszystkie płyty i książki Ewy zbieram. Może kiedyś znów do niej powrócę...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz