poniedziałek, 28 lipca 2014

10 km w 8 tygodni

Obrazek pobrany ze strony www.paulmihalescu.com


Warto otaczać się ludźmi z pasją. Dlatego jestem bardzo zadowolona, że moja koleżanka z pracy jest zapaloną zawodniczką MTB. W związku z tym, że mam jakieś doświadczenie w tej dziedzinie (tak, tak i w tym brałam udział) uwielbiam z nią rozmawiać na tematy sportu, diety i suplementacji. Można już powiedzieć, że mamy własny popołudniowy rytuał kiedy to wyjmujemy swoje pudełeczka z posiłkiem i wymieniamy się spostrzeżeniami. Jej entuzjazm i oddanie zawodom poddało w wątpliwość mojej wcześniejszej "emeryturze sportowej". Aż któregoś popołudnia spytała dlaczego nie wrócę do tego. Wcześniej zasłaniałam się brakiem czasu. Prawda jest taka, że odkąd ustatkowałam się w 8-godzinnym systemie pracy mogę sobie pozwolić na REGULARNE treningi. I wtedy jakby ktoś mnie uderzył obuchem w głowę. Przecież mogę! Poszperałam nieco w sieci i okazało się, że za 8 tygodni odbędą się zawody w moim mieście na 10 km. Jest to dobry dystans na początek. Poniżej udostępniam wam swój plan treningowy. Może któraś z was pokusi się o wspólny start? Nie mam tu na myśli startowania w konkretnych zawodach, ale ścigania się nawzajem "wirtualnie". Bowiem każda z nas może tego dnia przebiec 10 km i możemy wymienić się wynikami, spostrzeżeniami i doświadczeniami.

Ktoś chętny? A jakie są Twoje plany treningowe na najbliższy miesiąc? 
Plan Treningowy został opracowany na podstawie czasopisma RW (30)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz